Loading...

Sepetiniz

Sepetiniz Boş

Alışverişinize sizin için önerdiğimiz ürünlere göz atarak başlayabilirsiniz.

Ürünleri Göster

Sipariş ve Teslimat

Aradığım Ürüne Nasıl Ulaşabilirim?

Sayfalarımızın sağ üst kısmına yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürünün adını yazarak veya bazı sayfalarımızın üst, bazı sayfalarımızın üst ve sol tarafında bulunan menüden ilgilendiğiniz kategoriyi seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak alfabetik ve fiyat ile ilgili istediğiniz listeleme şekline erişebilirsiniz.

Siparişlerimi Nereden Görebilirim?

Siparişlerinizi, --WEB SİTESİ ADI-- internet sitesine kullanıcı bilgileriniz ile giriş yaparak kullanıcı menüsünden bulunan 'Siparişlerim' sayfasından görebilirsiniz. 'Kargo Takip' linkine tıklayarak teslimat durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza --WEB SİTESİ ADI-- sistemine kaydettiğiniz e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

Sepete Ürün Eklediğimde Ürün Bana Rezerve Edilmiş Oluyor Mu?

WEB SİTESİ sitesinde yapılan alışverişlerde sepete eklenen ürünler rezerve edilememektedir. Sepete eklenen her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

Oluşturduğum Siparişe Ürün Ekleyebilir Miyim?

--WEB SİTESİ ADI--’den verdiğiniz siparişlerin ödemesi sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Bu nedenle siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ancak dilerseniz yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.

Siparişim Oluşmadı Ama Ödemesi Alındı, Ne Yapmalıyım?

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse 'Siparişlerim' sayfasında bulunan yeni bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına kontrol etmenizi rica ederiz. Bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen 'İletişim' bölümünde yer alan iletişim formumuzu doldurarak, e-posta adresimizden veya telefon numaramızdan ulaşarak bizleri bilgilendirin. Müşteri temsilcilerimiz hemen sizinle irtibat kuracak, işlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilerek hatalı bir işlem varsa ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

Sipariş Adresimi Değiştirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için sipariş numaranızı ve yeni adresinizi bildirebilirsiniz. Kargo sürecine girmiş siparişler için adres değişikliği yapılamamaktadır. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz 'Adreslerim' sayfasında yeni adres ekleyebilir veya eski adresiniz için güncellemelerinizi yapabilirsiniz.

Fatura Adresimi Değiştirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamamanızı tavsiye ederiz. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz 'Adreslerim' sayfasından güncellemelerinizi yapabilirsiniz.

Siparişimin Tamamını yada İçinde Yer Alan Bir Ürünü İptal Etmek İstersem Ne Yapmam Gerekiyor?

'Siparişlerim' sayfasından siparişinizi seçerek dilediğiniz ürünü veya tümünü iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza kargolayarak ve sayfamızdaki gerekli iade bilgilerini girerek iade sürecini başlatabilirsiniz.

Siparişimi / Ürünümü İptal Ettim, Ürün Bedelini Ne Zaman ve Nasıl Geri Alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda --WEB SİTESİ ADI-- sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Havale ile ödemelerde geri ödemeniz ürün firmamıza ulaştıktan sonra ortalama 5 (beş) iş günü içinde hesabınıza geri yatırılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Ödeme şekliniz “Kredi Kartı' ise; ödemeniz online olarak kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Kredi Kartına iadelerde ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Siparişimdeki Ürünler Eksik Geldi, Ne Yapmalıyım?

Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmanız ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu kabul etmeden firmamıza iade ediniz. İadenizi yaparken mutlaka paket içinden çıkan iade formuna iade sebebinizi belirtiniz. eksik ürününüzün durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişimdeki Ürün / Ürünler Yanlış Geldi. Ne Yapmalıyım?

Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse, fatura tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde sorun yaşadığınız ürün/ürünler ile ilgili iade sürecini başlatabilirsiniz.

Siparişimdeki Ürün / Ürünler Hasarlı / Ayıplı Geldi, Ne Yapmalıyım?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Daha Önce Verdiğim Siparişlerimi Nasıl İnceleyebilirim?

'Siparişlerim' sayfasından tüm siparişlerinize detaylı olarak ulaşabilir; siparişlerinizin en sağında yer alan “Detay' başlıklarına tıklayarak tüm ürün ve ödeme detaylarını inceleyebilirsiniz.

Faturam Siparişimle Birlikte Teslim Edilmedi, Ne Yapmalıyım?

Her sipariş E-Fatura ile arşivlenmektedir. Siparişiniz ile birlikte siparişinize ait irsaliye kolinin veya kargo pakedinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz tarafınıza iletilen sipariş e-mailinde faturanıza ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyorsanız veya faturanızda yanlış bilgi var ise }bu konuda lütfen bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız düzenlenerek e-mail adresinize gönderim sağlanacaktır.

Sipariş ve Teslimat

Aradığım Ürüne Nasıl Ulaşabilirim?

Sayfalarımızın sağ üst kısmına yerleştirilmiş arama alanına aradığınız ürünün adını yazarak veya bazı sayfalarımızın üst, bazı sayfalarımızın üst ve sol tarafında bulunan menüden ilgilendiğiniz kategoriyi seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak alfabetik ve fiyat ile ilgili istediğiniz listeleme şekline erişebilirsiniz.

Siparişlerimi Nereden Görebilirim?

Siparişlerinizi, --WEB SİTESİ ADI-- internet sitesine kullanıcı bilgileriniz ile giriş yaparak kullanıcı menüsünden bulunan 'Siparişlerim' sayfasından görebilirsiniz. 'Kargo Takip' linkine tıklayarak teslimat durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza --WEB SİTESİ ADI-- sistemine kaydettiğiniz e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

Sepete Ürün Eklediğimde Ürün Bana Rezerve Edilmiş Oluyor Mu?

WEB SİTESİ sitesinde yapılan alışverişlerde sepete eklenen ürünler rezerve edilememektedir. Sepete eklenen her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

Oluşturduğum Siparişe Ürün Ekleyebilir Miyim?

--WEB SİTESİ ADI--’den verdiğiniz siparişlerin ödemesi sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Bu nedenle siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ancak dilerseniz yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.

Siparişim Oluşmadı Ama Ödemesi Alındı, Ne Yapmalıyım?

Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse 'Siparişlerim' sayfasında bulunan yeni bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına kontrol etmenizi rica ederiz. Bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen 'İletişim' bölümünde yer alan iletişim formumuzu doldurarak, e-posta adresimizden veya telefon numaramızdan ulaşarak bizleri bilgilendirin. Müşteri temsilcilerimiz hemen sizinle irtibat kuracak, işlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilerek hatalı bir işlem varsa ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

Sipariş Adresimi Değiştirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için sipariş numaranızı ve yeni adresinizi bildirebilirsiniz. Kargo sürecine girmiş siparişler için adres değişikliği yapılamamaktadır. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz 'Adreslerim' sayfasında yeni adres ekleyebilir veya eski adresiniz için güncellemelerinizi yapabilirsiniz.

Fatura Adresimi Değiştirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Fatura adres bilgileri faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamamanızı tavsiye ederiz. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz 'Adreslerim' sayfasından güncellemelerinizi yapabilirsiniz.

Siparişimin Tamamını yada İçinde Yer Alan Bir Ürünü İptal Etmek İstersem Ne Yapmam Gerekiyor?

'Siparişlerim' sayfasından siparişinizi seçerek dilediğiniz ürünü veya tümünü iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza kargolayarak ve sayfamızdaki gerekli iade bilgilerini girerek iade sürecini başlatabilirsiniz.

Siparişimi / Ürünümü İptal Ettim, Ürün Bedelini Ne Zaman ve Nasıl Geri Alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda --WEB SİTESİ ADI-- sistemimizde kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Havale ile ödemelerde geri ödemeniz ürün firmamıza ulaştıktan sonra ortalama 5 (beş) iş günü içinde hesabınıza geri yatırılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Ödeme şekliniz “Kredi Kartı' ise; ödemeniz online olarak kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Kredi Kartına iadelerde ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Siparişimdeki Ürünler Eksik Geldi, Ne Yapmalıyım?

Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmanız ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu kabul etmeden firmamıza iade ediniz. İadenizi yaparken mutlaka paket içinden çıkan iade formuna iade sebebinizi belirtiniz. eksik ürününüzün durumunu takip edebilirsiniz.

Siparişimdeki Ürün / Ürünler Yanlış Geldi. Ne Yapmalıyım?

Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse, fatura tarihinden itibaren 7 (yedi) gün içerisinde sorun yaşadığınız ürün/ürünler ile ilgili iade sürecini başlatabilirsiniz.

Siparişimdeki Ürün / Ürünler Hasarlı / Ayıplı Geldi, Ne Yapmalıyım?

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Daha Önce Verdiğim Siparişlerimi Nasıl İnceleyebilirim?

'Siparişlerim' sayfasından tüm siparişlerinize detaylı olarak ulaşabilir; siparişlerinizin en sağında yer alan “Detay' başlıklarına tıklayarak tüm ürün ve ödeme detaylarını inceleyebilirsiniz.

Faturam Siparişimle Birlikte Teslim Edilmedi, Ne Yapmalıyım?

Her sipariş E-Fatura ile arşivlenmektedir. Siparişiniz ile birlikte siparişinize ait irsaliye kolinin veya kargo pakedinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz tarafınıza iletilen sipariş e-mailinde faturanıza ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyorsanız veya faturanızda yanlış bilgi var ise }bu konuda lütfen bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız düzenlenerek e-mail adresinize gönderim sağlanacaktır.

GÜVENİLİR FİRMA

2007'Den Beri Sizlere Hizmet Vermekteyiz.

KALİTELİ ÜRÜNLER

Sizler İçin En Değerli Markalarla Çalışmaktayız.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Sizlerin Memnuniyeti Bizim İçin Çok Değerli

7/24 Destek ve Hizmet

Soru ve Görüşleriniz İçin Biz Hep Buradayız